LML zagościł w Vespa Cafe

W zasadzie od debiutu LML Italia na rynkach Europy Zachodniej, uważnie przyglądaliśmy się rozwojowi tej marki, która w zadziwiający sposób wykorzystała potencjał fabryki produkującej od lat osiemdziesiątych skutery na licencji Piaggio-Vespa. Powstała we Włoszech spółka połączyła włoski design z doświadczeniem Hindusów w produkcji klasycznych skuterów. Wprowadziła ona na rynek szeroką gamę kolorystyczną oraz 5 silników dwu i czterosuwowych o pojemnościach od 125 do200 ccm. Skutery te spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem wśród dziennikarzy branżowej prasy w Anglii i Francji. Między innymi miesięcznik Scootering opublikował testy dwusuwowej 125-tki. Krąży nawet obiegowa opinia, iż aktualnie produkowane na rynek europejski LML’e sa lepiej wykonane niż PX’y z serii Millenium. Warto wiedzieć, że nowa edycja PX’a 2011 powstała na skutek sukcesu sprzedażowego LML’a. W 2007 roku, po 30 latach, Piaggio postanowiło zakończyć produkcję PX’a argumentując tę decyzję, że nieopłacalnością dostosowywania silnika z lat’70 do norm emisji spalin Euro3. LML Italia wykorzystał ten błąd taktyczny decydentów z Pontedery i zajął powstałą lukę na rynku europejskim.

Jako, że w głębi ducha jesteśmy miłośnikami tego co klasyczne, czyli solidnych samonośnych karoserii stalowych i manualnych przekładni biegów, monitorowaliśmy temat i czekaliśmy na moment, w którym pojazdy te pojawią się na nadwiślańskich drogach.

Kiedy tego lata LML pojawił się w ofercie DEES Classic, wiedzieliśmy, że taka maszyna musi się znaleźć wśród sprzedawanych przez nas marek skuterów klasycznych.

I udało się! Po targach w Mediolanie, w listopadzie, zostaliśmy pierwszym poza Warszawą salonem w Polsce, w którym zagościł kremowy LML 125 2T. I chyba dobrze mu w towarzystwie klasycznych small i large frame’ów oraz nowoczesnych modeli Vespy.

W sezonie 2012 będziemy dysponować pełną ofertą modeli LML Star, jak i nowym skuterem wchodzącym na rynek europejski w marcu LML Star Light z silnikiem 50 ccm 4T4V wyposażonym w automatyczną przekładnię. Będzie to model skonstruowany na bazie karoserii Vespy PK. Jego cena ma szansę być bardzo atrakcyjna🙂

Nowy klasyczny skuter pewnie nigdy nie zastąpi starej kapryśnej Vespy, ktora uwielbia być nieustannie dopieszczana w ciepłym serwisie. W końcu za to je kochamy🙂

LML to maszyna dla wszystkich tych, którzy cenią sobie niezawodność i niepowtarzalny, indywidualny styl, a także chcą być pewni, że w chłodny poranek ich skuter nie obrazi się i nie zastrajkuje😉

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s